Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5055
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ільченко, В.В. | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, І.В. | - |
dc.contributor.author | Козарь, В.І. | - |
dc.contributor.author | Козарь, Л.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-28T09:42:07Z | - |
dc.date.available | 2019-01-28T09:42:07Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5055 | - |
dc.description | Ільченко В.В. Вплив геодезичних робіт на рівність дорожнього покриття при будівництві автомобільних доріг / В.В. Ільченко, І.В. Ткаченко, В.І. Козарь, Л.М. Козарь // Technology, Engineering аnd Science – 2018 : зб. наук. пр. за матеріалами І Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 жовт. 2018 р., Лондон. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – С. 38-40. | uk_UA |
dc.description.abstract | Обґрунтовано складові та величну граничної похибки, які слід врахо¬вувати для оцінювання рівності дорожнього покриття. Визначено розрахункові схеми закріплення та розраховано відхилення копірної струни від планового положення під час геодезичних розмічувальних робіт на горизонтальних і похилих ділянках та ділянках вертикальних кривих. Встановлено необхідний крок р..озбивки точок закріплення копірної струни, що забезпечує точність відтворення на місцевості проектного поздовжнього профілю та необхідну рівність поверхні дорожнього покриття. | uk_UA |
dc.description.abstract | The constituents and the marginal error magnitude, which should be taken into account for the highway pavement evenness estimation, have been substantiated. The fixing design schemes and the stringline deviation from the planned position during geodetic placement works on horizontal and inclined sections and vertical curves sections have been defined. The necessary marking points interval of fixing stringline, which ensures the reproduction accuracy in the vertical alignment terrain and necessary surface evenness of highway pavement, has been defined. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка | uk_UA |
dc.subject | автомобільна дорога | uk_UA |
dc.subject | геодезичні роботи | uk_UA |
dc.subject | рівність покриття | uk_UA |
dc.subject | опуклі та увігнута криві | uk_UA |
dc.subject | радіус вертикальної кривої | uk_UA |
dc.subject | поздовжній профіль | uk_UA |
dc.subject | highway | uk_UA |
dc.subject | geodetic works | uk_UA |
dc.subject | crest and sag curves | uk_UA |
dc.subject | pavement surface | uk_UA |
dc.subject | radius of vertical curve | uk_UA |
dc.subject | longitudinal profile | uk_UA |
dc.title | Вплив геодезичних робіт на рівність дорожнього покриття при будівництві автомобільних доріг = Influence of geodetic works on the road pavement evenness in the highways construction | uk_UA |
dc.type | Матеріали конференцій | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TES2018 ilchenko.pdf | 3.95 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.