Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, В.В.-
dc.contributor.authorТкаченко, І.В.-
dc.contributor.authorКозарь, В.І.-
dc.contributor.authorКозарь, Л.М.-
dc.date.accessioned2019-01-28T09:42:07Z-
dc.date.available2019-01-28T09:42:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5055-
dc.descriptionІльченко В.В. Вплив геодезичних робіт на рівність дорожнього покриття при будівництві автомобільних доріг / В.В. Ільченко, І.В. Ткаченко, В.І. Козарь, Л.М. Козарь // Technology, Engineering аnd Science – 2018 : зб. наук. пр. за матеріалами І Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 жовт. 2018 р., Лондон. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – С. 38-40.uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано складові та величну граничної похибки, які слід врахо¬вувати для оцінювання рівності дорожнього покриття. Визначено розрахункові схеми закріплення та розраховано відхилення копірної струни від планового положення під час геодезичних розмічувальних робіт на горизонтальних і похилих ділянках та ділянках вертикальних кривих. Встановлено необхідний крок р..озбивки точок закріплення копірної струни, що забезпечує точність відтворення на місцевості проектного поздовжнього профілю та необхідну рівність поверхні дорожнього покриття.uk_UA
dc.description.abstractThe constituents and the marginal error magnitude, which should be taken into account for the highway pavement evenness estimation, have been substantiated. The fixing design schemes and the stringline deviation from the planned position during geodetic placement works on horizontal and inclined sections and vertical curves sections have been defined. The necessary marking points interval of fixing stringline, which ensures the reproduction accuracy in the vertical alignment terrain and necessary surface evenness of highway pavement, has been defined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectавтомобільна дорогаuk_UA
dc.subjectгеодезичні роботиuk_UA
dc.subjectрівність покриттяuk_UA
dc.subjectопуклі та увігнута кривіuk_UA
dc.subjectрадіус вертикальної кривоїuk_UA
dc.subjectпоздовжній профільuk_UA
dc.subjecthighwayuk_UA
dc.subjectgeodetic worksuk_UA
dc.subjectcrest and sag curvesuk_UA
dc.subjectpavement surfaceuk_UA
dc.subjectradius of vertical curveuk_UA
dc.subjectlongitudinal profileuk_UA
dc.titleВплив геодезичних робіт на рівність дорожнього покриття при будівництві автомобільних доріг = Influence of geodetic works on the road pavement evenness in the highways constructionuk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TES2018 ilchenko.pdf3.95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.