Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4640
Назва: Оцінка та напрями удосконалення конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства
Автори: Зернюк, О.В.
Борщ, К.О.
Тематичні ключові слова: конкурентоспроможність продукції
урожайність
продукція
сільськогосподарське підприємство
Дата публікації: 2016
Видавництво: Луцький національний технічний університет
Анотація: У статті здійснено дослідження конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства через його продукцію. Проведено порівняльний аналіз продукції сільськогосподарського підприємства із його основними конкурентами в регіоні за такими критеріями: площа орних земель, обсяги реалізації продукції, урожайність, ціна, якість продукції, частка ринку. Визначено, що одним із потенційних напрямів підвищення конкурентоспроможності є удосконалення збутової маркетингової політики.
Бібліографічний опис: Зернюк О.В. Оцінка та напрями удосконалення конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства / О.В. Зернюк, К.О. Борщ // Економічний форум. – 2016. – №3. – С. 251-258.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4640
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зернюк О.В., Борщ.pdf523.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.