Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4514
Назва: Впровадження маркетингу інновацій як передумова формування конкурентних переваг підприємства
Автори: Васильченко, М.І.
Марьєнкова, В.С.
Тематичні ключові слова: інновації
інноваційна діяльність
комерціалізація нововведень
маркетинг інновацій
Дата публікації: 2018
Видавництво: Луцьк, Волинський інститут економіки та менеджменту
Анотація: У статті розглянуто сутність поняття «маркетинг інновацій». Визначено, що маркетинг інновацій має свою специфіку, яка потребує розуміння його ролі в діяльності сучасного підприємства. Запропоновано загальну схему впровадження даного інструментарію на підприємстві. Зроблено висновок про те, маркетинг інновацій – це системна інтеграція повного інноваційного циклу, який передбачає: вивчення кон’юнктури ринку інновацій, бізнес-планування інноваційного проекту, його реалізацію, комерціалізацію нововведень, дифузію інновацій, отримання очікуваного фінансового результату та формування стійких конкурентних переваг підприємства на ринку.
Бібліографічний опис: Васильченко М.І. Впровадження маркетингу інновацій як передумова формування конкурентних переваг підприємства / М.І. Васильченко, В.С. Марьєнкова // Вісник Волинського інституту економіки і менеджменту. – 2018. – № 21. – С. 65-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4514
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник 21-pages-1-3,65-73,332-1.pdfОсновна стаття4.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.