Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДегтярьова, Л.М.-
dc.contributor.authorОсеніні, Ю.І.-
dc.contributor.authorОсеніна, Г.Ю.-
dc.contributor.authorСергієнко, О.В.-
dc.date.accessioned2018-10-17T07:57:24Z-
dc.date.available2018-10-17T07:57:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4513-
dc.descriptionOsenin Yu.I. Improving safety of movement of mining transport by applying wheels with counter-flange / Yu.I. Osenin, L.N. Degtyareva, G.Yu. Osenina, О.V. Sergienkо // Науковий вісник НГУ. –- Дніпро, 2017. – № 2 (158). – С. 70-75.uk_UA
dc.description.abstractMathematical and simulation modelling of geometric, friction and dynamic parameters of contact interaction between wheel and rail of proposed wheel pair by applying difference equations, elements of theoretical mechanics, mechanical system dynamics, analytical geometry, etcuk_UA
dc.description.abstractПредложено научно-обоснованное техническое решение конструктивного исполнения колесной пары, которая имеет колеса с контргребнем, что соответствует существующим нормам по критериям вертикальной и горизонтальной динамики, а также показателям устойчивости движения. Результаты расчета коэффициентов динамики и поперечной устойчивости для колесной пары с колесами, имеющими контргребень, совпадают с расчетными данными для грузовых вагонов с цельнокатаными колесами в пределах 10-15% и не превышают нормативных значений.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherНаціональний гірничий університет, Дніпроuk_UA
dc.subjectwheel pairuk_UA
dc.subjecttwo-flange wheeluk_UA
dc.subjectderailmentuk_UA
dc.subjectwheel flangeuk_UA
dc.subjectколісна параuk_UA
dc.subjectконтргребіньuk_UA
dc.subjectгребінь колесаuk_UA
dc.subjectрейкова коліяuk_UA
dc.titleImproving safety of movement of mining transport by applying wheels with counter-flange = Підвищення безпеки пересування рухомого складу гірничорудного і шахтного транспорту за рахунок використання коліс з контргребенемuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc629.4.015:625.1.032.84-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NGU_eng.PDFОсновна стаття852.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.