Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлажко, Л.М.-
dc.contributor.authorКарпалюк, Т.О.-
dc.contributor.authorРассоха, І.В.-
dc.date.accessioned2018-10-15T06:55:08Z-
dc.date.available2018-10-15T06:55:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4474-
dc.descriptionБлажко Л.М. Диференціальні рівняння. Діяльнісний підхід вивчення як основоположний чинник подолання проблеми неусвідомлення студентами зв’язків між реаліями життя та теоретичними знаннями / Л.М. Блажко, Т.О. Карпалюк, І.В. Рассоха // Математика в сучасному технічному університеті : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29–30 грудня 2016 р.). – К. : НТУУ «КПІ», 2017. – С. 123–125.uk_UA
dc.description.abstractВикладач вищого навчального закладу має повсякчас орієнтуватися на прикладний характер матеріалу при підготовці до занять, ініціювати науково-дослідницьку роботу студентів, організовувати самостійну роботу та стежити, щоб вона була захопливою і цікавою, а також здійснювати певні заходи щодо профорієнтації студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиїв : КПІ ім. Ігоря Сікорськогоuk_UA
dc.subjectдиференціальні рівнянняuk_UA
dc.titleДиференціальні рівняння. Діяльнісний підхід вивчення як основоположний чинник подолання проблеми неусвідомлення студентами зв’язків між реаліями життя та теоретичними знаннямиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc51(082)-
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої та прикладної математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MSTU5-123-125.pdf839.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.