Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4474
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Блажко, Л.М. | - |
dc.contributor.author | Карпалюк, Т.О. | - |
dc.contributor.author | Рассоха, І.В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-15T06:55:08Z | - |
dc.date.available | 2018-10-15T06:55:08Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4474 | - |
dc.description | Блажко Л.М. Диференціальні рівняння. Діяльнісний підхід вивчення як основоположний чинник подолання проблеми неусвідомлення студентами зв’язків між реаліями життя та теоретичними знаннями / Л.М. Блажко, Т.О. Карпалюк, І.В. Рассоха // Математика в сучасному технічному університеті : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29–30 грудня 2016 р.). – К. : НТУУ «КПІ», 2017. – С. 123–125. | uk_UA |
dc.description.abstract | Викладач вищого навчального закладу має повсякчас орієнтуватися на прикладний характер матеріалу при підготовці до занять, ініціювати науково-дослідницьку роботу студентів, організовувати самостійну роботу та стежити, щоб вона була захопливою і цікавою, а також здійснювати певні заходи щодо профорієнтації студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського | uk_UA |
dc.subject | диференціальні рівняння | uk_UA |
dc.title | Диференціальні рівняння. Діяльнісний підхід вивчення як основоположний чинник подолання проблеми неусвідомлення студентами зв’язків між реаліями життя та теоретичними знаннями | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 51(082) | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вищої та прикладної математики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MSTU5-123-125.pdf | 839.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.