Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4460
Назва: | University-business partnerships: key lessons learned from the EU experience = Партнерство бізнесу та університету: досвід країн ЄС |
Автори: | Васильченко, М.І. Христенко, О.В. |
Тематичні ключові слова: | academic mobility EU countries innovation research student mobility university-business partnership академічна мобільність країни ЄС інновації дослідження мобільність студентів університетське ділове партнерство |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Українська Асоціація Викладачів і Дослідників Європейської Інтеграції, Київ |
Анотація: | Various forms of university-business partnerships have come to life in the last few decades of the XX century, fostering knowledge transfer and innovation. Since then, the relation between higher education institutions and business structures has been in the debate for a long period of time. Obviously, such discussions facilitate more profound learning of the EU experience in the sphere of the university-business partnerships development. That is why the overall purpose of the given paper is to put everyone in the picture about the economic essence of the main types of these partnerships and to the search of the main benefits and barriers of their development through sustainable management practices. It is defined by authors that in the present-day context most European universities evolve from teaching and research activities only to a commercialization process, where the partnership with business structures may be one of the important elements. Therefore, it is obviously that such kind of cooperation combines a set of the following elements: human resource involved to the essential intellectual property rights, the legal aspects in contracts, funding start-ups and spin-offs, the basic communication processes and a required promotion of the common projects. Загальною метою даної роботи є надання кожній людині уявлення про економічну сутність основних видів партнерських відносин між вищими навчальними закладами та бізнес-структурами та пошук основних переваг та бар'єрів їхнього розвитку за допомогою методів сталого управління. Автори визначають, що в сучасному контексті більшість європейських університетів розвиваються від навчання та дослідницької діяльності лише до процесу комерціалізації, де партнерство з бізнес-структурами може бути одним з важливих елементів. |
Бібліографічний опис: | Vasylchenko M.I. University-business partnerships: key lessons learned from the EU experience / M.I. Vasylchenko, O.V. Khrystenko // Європейські інтеграційні процеси у ХХІ столітті: ключові тенденції, основні виклики та нові можливості : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 26-27 бер. 2018 р.). – К. : Укр. Асоц. Викл. і Дослідників Європ. Інтеграції, 2018. – С. 61-68. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4460 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра менеджменту і логістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник Статей Міжнародної Конференції 27 Березня 2018 р. у м. Київ-pages-1-3,61-68,652.pdf | Основна стаття | 4.22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.