Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемко, П.О.-
dc.contributor.authorСкляренко, С.О.-
dc.contributor.authorСемко, В.О.-
dc.date.accessioned2018-09-27T07:21:45Z-
dc.date.available2018-09-27T07:21:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherDOI: 10.14419/ijet.v7i3.2.14578-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4110-
dc.descriptionSemko P.O. Concrete filled tubular elements joints investigation / P.O Semko, S.O. Skliarenko, V.O. Semko // International Journal of Engineering & Technology. - 2018. - Vol. 7, № 3.2. - P. 494–500.uk_UA
dc.description.abstractThe stress-strain state and the bearing capacity of the dismountable joints of concrete filled tubular elements are investigated. The methods of calculation and constructive solutions of concrete filled tubular elements with joints are analyzed. Five new types of dismountable joints are proposed. Experimental studies of concrete filled tubular elements have been carried out. It was determined that the most effective for compression was a joint with a steel coupling and for bending the most effective was a joint with longitudinal ribs. The numerical modeling algorithm is presented; results are verified using experimental tests. A method for constructing N-M boundary dependences for concrete filled tubular structures is proposed. Bearing capacity diagrams for concrete filled tubular elements and their joints have been constructed. The costs of the materials needed to perform the joint as the example of a real construction for similar loads are analyzeduk_UA
dc.description.abstractДосліджено стан напружено-деформованого стану та несучої здатності знімних швів залізобетонних елементів. Проаналізовані методи розрахунку та конструктивні рішення залізобетонних елементів з суглобниками. Запропоновано п'ять нових типів знімних з'єднань. Проведено експериментальні дослідження залізобетонних елементів. Встановлено, що найбільш ефективним для стиснення є зчеплення зі сталевим з'єднанням і для згинання найбільш ефективним є суглоб з поздовжніми ребрами. Представлено алгоритм чисельного моделювання; результати перевіряються за допомогою експериментальних випробувань. Запропоновано метод побудови граничних залежностей N-M для заряджених для бетонів трубчастих структур. Побудовано діаграми потужності підшипників для залізобетонних трубчастих елементів та їх суглобів. Проаналізовані витрати на матеріали, необхідні для виконання спільного як приклад реального будівництва для аналогічних навантаженьuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInternational Journal of Engineering & Technologyuk_UA
dc.subjectbearing capacityuk_UA
dc.subjectconcrete filled tubular elementsuk_UA
dc.subjectdismountable jointsuk_UA
dc.subjectnumerical modelinguk_UA
dc.subjectstress-strain stateuk_UA
dc.subjectнесуча здатністьuk_UA
dc.subjectзалізобетонні трубчасті елементиuk_UA
dc.subjectзнімні швиuk_UA
dc.subjectчисельне моделюванняuk_UA
dc.subjectнапружено-деформований станuk_UA
dc.titleConcrete Filled Tubular Elements Joints Investigation = Дослідження стиків трубчастих елементів з бетонуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра будівництва та цивільної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семко В,СемкоП, склярнко.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.