Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурсова, Н.А.-
dc.contributor.authorКозак, О.Є.-
dc.date.accessioned2018-09-26T18:48:55Z-
dc.date.available2018-09-26T18:48:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4098-
dc.descriptionФурсова Н.А. Розробка мережевої комп’ютерної гри з використанням Unity Engine /Н.А. Фурсова, О.Є. Козак // Тези 70-ої наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету. - Полтава : ПолтНТУ. - 2018. - Т. 2. - C. 244 - 245.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectбагатокористувацька комп’ютерна граuk_UA
dc.subjectUnity Engineuk_UA
dc.titleРозробка мережевої комп’ютерної гри з використанням Unity Engineuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc004-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fursova_Kozak.pdfТези доповіді 219.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.