Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4087
Назва: Економіко-математичне моделювання комунікаційної складової рекламної стратегії торговельного підприємства
Автори: Панасенко, Н.Л.
Щербініна, С.А.
Мирошниченко, Т.С.
Тематичні ключові слова: оптимізація
рекламний бюджет
рекламна кампанія
комунікаційна складова
рейтинг рекламних повідомлень
Дата публікації: 2018
Видавництво: Мукачівський державний університет
Анотація: Стаття присвячена актуальним питанням використання наявних ресурсів рекламного бюджету торговельного підприємства з максимальною ефективністю. Побудовано економіко-математичну модель оптимальної комбінації рекламних заходів яка забезпечить максимальне охоплення цільової аудиторії споживачів при обмежених фінансових ресурсах.
Бібліографічний опис: Панасенко Н.Л. Економіко-математичне моделювання комунікаційної складової рекламної стратегії торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Н.Л. Панасенко, С.А. Щербініна, Т.С. Мирошниченко // Економіка та суспільств. ‒ 2018. ‒ №16. ‒ C. 989‒994. ‒ Режим доступу : http://www.economyandsociety.in.ua/journal-16/23-stati-16/2105-panasenko-n-l-shcherbinina-s-a-miroshnichenko-t-s
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4087
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattia.pdfосновна стаття532.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.