Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4053
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБородіна, О.О.-
dc.contributor.authorВеличко, В.О.-
dc.date.accessioned2018-09-25T20:08:39Z-
dc.date.available2018-09-25T20:08:39Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4053-
dc.descriptionБородіна О.О. Штучний інтелект в маркетингу та його використання / О.О. Бородіна, В.О. Величко // Тези 70-ої наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Т. 2. – С. 200-202.uk_UA
dc.description.abstractНа сьогодні штучний інтелект став частиною нашого життя. Hubspot опитали понад 1000 споживачів й з'ясували, що 63% респондентів використовують AI (Artificial Intelligence) технології й при цьому не здогадуються про це. Штучний інтелект широко застосовується в маркетингу. Бренди використовують різні інструменти для управління контенту, пошукової оптимізації та email-маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectштучний інекттелuk_UA
dc.titleШтучний інтелект в маркетингу та його використанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc004.45-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70-я конф. С200-201.pdfтези3.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.