Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибалко, Л.М.-
dc.date.accessioned2018-09-25T08:39:55Z-
dc.date.available2018-09-25T08:39:55Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4031-
dc.descriptionРибалко Л.М. Дидактичні умови компетентнісно орієнтованого навчання біології в школі / Л.М. Рибалко // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. пр. – К. : ІОД НАПН України, 2017. – С. 33-38.uk_UA
dc.description.abstractУ статті науково обґрунтовано дидактичні умови компетентнісно орієнтованого навчання біології в школі. Проаналізовано стан дослідження поняття «компетентнісний підхід» у вітчизняній науковій педагогічній літературі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут педагогіки НАПН Україниuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентнісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectдидактичні умовиuk_UA
dc.titleДидактичні умови компетентнісно орієнтованого навчання біології в школіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc37.015-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної культури та спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибалко 2017 ДТіП.pdfОсновна стаття702.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.