Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестеренко, М.П.-
dc.contributor.authorДубровський, О.А.-
dc.contributor.authorКаюрін, А.С.-
dc.date.accessioned2018-09-14T11:37:33Z-
dc.date.available2018-09-14T11:37:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3924-
dc.descriptionNesterenko M.P. The experience of civil engineering specialists with high qualification at Bialystok Universiti of Technology / M.P. Nesterenko, О.А. Dubrovskyi, А.S. Kaiurin // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво = Academic journal. Series: Industrial Machine Building, Civil Engineering / голов. ред. С.Ф. Пічугін. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Вип. 1 (50). – С. 295–291.uk_UA
dc.description.abstractThis article shows the learning process of students-engineers in Poland, disciplines which were learning and the projects which were submitted. It also describes what the elements university consists of – library, main departments: architectural, civil and environmental engineering, electrical engineering, computer science, mechanical engineering, management, forestry, amount of students and teachers. The article marks studying process features and courses and subjects content. The main principles of teaching were set out. They were provided with using of the shown information variety methods. Comparison of education processes in Ukraine and in Poland is highlighted in the article.uk_UA
dc.description.abstractВикладено відомості про процес навчання студентів-будівельників у Польщі: які дисципліни вивчалися та які проекти були виконані. Описано структурні підрозділи університету – бібліотека та факультети: архітектурний, будівництва та охорони навколишнього середовища, електричний, інформатики, механіки (мехатроніки), менеджменту, лісничий, кількість студентів і викладачів. Відзначено особливості навчального процесу й склад навчальних дисциплін. Наведено основні принципи викладання, різноманітні методи відображення інформації. Зазначено результати порівняння освітніх процесів в України та Польщі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectBialystok University of Technologyuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectlearning agreementuk_UA
dc.subjectcomposite structuresuk_UA
dc.subjectconcrete for special applicationuk_UA
dc.subjectconcrete structuresuk_UA
dc.subjectdemolitionuk_UA
dc.subjectsteel structuresuk_UA
dc.subjectstructural mechanicsuk_UA
dc.subjecttimber and masonry structuresuk_UA
dc.subjectБілостоцька політехнікаuk_UA
dc.subjectузгодження навчальних дисциплінuk_UA
dc.subjectсталезалізобетонні конструкціїuk_UA
dc.subjectбетони спеціального призначенняuk_UA
dc.subjectзалізобетонні конструкціїuk_UA
dc.subjectзнесення будинкуuk_UA
dc.subjectбудівельна механікаuk_UA
dc.subjectвступний іспитuk_UA
dc.titleThe experience of civil engineering specialists with high qualification at Bialystok Universiti of Technology = Досвід підготовки фахівців будівництва вищої кваліфікації в Білостоцькій політехніціuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc378.4.147(475)-
Розташовується у зібраннях:Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки
Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки
ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2018. № 1(50)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
С. 292-299 Нестеренко.pdfСтаття495.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.