Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3840
Назва: Підходи до формування інклюзивного дитячого середовища: світовий досвід
Автори: Шевченко, Л.С.
Губрій, С.Я.
Тематичні ключові слова: інклюзивність
дитяче середовище
Дата публікації: 2018
Видавництво: ПолтНТУ
Анотація: В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, забезпечує однакове ставлення до всієї малечі і, водночас, створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами. Вагомим пріоритетом розвитку дітей є забезпечення рівних прав, як для дітей з особливими потребами, так і для дітей з інвалідністю й різних соціальних груп.
Бібліографічний опис: Губрій С.Я. Підходи до формування інклюзивного дитячого середовища: світовий досвід / Л.С. Шевченко, С.Я. Губрій // Тези 70-ої наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету, 23 квітня – 18 травня 2018 р. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – С. 265-266.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3840
Розташовується у зібраннях:Кафедра архітектури будівель та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко-Губрій.pdfТези конференції356.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.