Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3840
Назва: | Підходи до формування інклюзивного дитячого середовища: світовий досвід |
Автори: | Шевченко, Л.С. Губрій, С.Я. |
Тематичні ключові слова: | інклюзивність дитяче середовище |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ПолтНТУ |
Анотація: | В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, забезпечує однакове ставлення до всієї малечі і, водночас, створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами. Вагомим пріоритетом розвитку дітей є забезпечення рівних прав, як для дітей з особливими потребами, так і для дітей з інвалідністю й різних соціальних груп. |
Бібліографічний опис: | Губрій С.Я. Підходи до формування інклюзивного дитячого середовища: світовий досвід / Л.С. Шевченко, С.Я. Губрій // Тези 70-ої наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету, 23 квітня – 18 травня 2018 р. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – С. 265-266. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3840 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра архітектури будівель та дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шевченко-Губрій.pdf | Тези конференції | 356.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.