Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, В.В.-
dc.contributor.authorМіщенко, Р. А.-
dc.contributor.authorКозарь, В. І.-
dc.contributor.authorКозарь, Л. М.-
dc.date.accessioned2016-06-16T13:32:24Z-
dc.date.available2016-06-16T13:32:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/381-
dc.descriptionIlchenko V. OPERATIONAL Q / UALITY CONTROL METHODS IMPROVEMENT EVENNESS OF ROAD PAVEMENT SURFACE /Ilchenko V., Mischenko R .,Kozar V., Kozar L.//Зб. наук.пр. Сер.: Галузеве машинобудування, будівництво. - Полтава :ПолтНТУ, 2016.- Вип. 1 (46). −С.239 - 245.uk_UA
dc.descriptionІльченко В.В. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ОПЕРАЦІЙНОГО КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ РІВНОСТІ ПОВЕРХНІ ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ / Ільченко В.В., Міщенко Р.А.,Козарь В.І.,Козарь Л.М. //Зб. наук.пр. Сер.: Галузеве машинобудування, будівництво. - Полтава :ПолтНТУ, 2016.- Вип. 1 (46). −С.239 - 245.uk_UA
dc.description.abstractThe influence of road pavement evenness on road complex functional indicators has been discovered. Classification of unevenness’s of road pavement surface according to geometric characteristics of its structure is shown. Known methods of operational quality control of road pavement evenness which application has been provided for by current regulations have been considered. Mathematical modeling of road pavement longitudinal profile with different kinds of unevenness has been conducted. On that basis the possibility of application of noted methods of operational quality control for these unevenness’s detection has been discovered.uk_UA
dc.description.abstractУстановлено вплив рівності дорожнього покриття на функціональні показники автодорожнього комплексу. Наведено класифікацію нерівностей поверхні дорожнього покриття за геометричними характеристиками їх структури. Розглянуто відомі методи операційного контролю якості рівності поверхні дорожнього покриття, застосування яких передбачено діючими нормативними документами. Виконано математичне моделювання поздовжнього профілю дорожнього покриття з різними видами нерівностей, на підставі чого визначено можливість застосування відомих методів операційного контролю якості для виявлення цих нерівностей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectroad pavement,uk_UA
dc.subject3-meter straight-edgeuk_UA
dc.subjectelveling,uk_UA
dc.subjectoperational quality controluk_UA
dc.subjectmicro-textureuk_UA
dc.subjectmacro-texture,uk_UA
dc.subjectsurface evenness,uk_UA
dc.subjectдорожнє покриттяuk_UA
dc.subjectрівність поверхніuk_UA
dc.subjectмакронерівністьuk_UA
dc.subjectмікронерівність,uk_UA
dc.subjectопераційний контроль якостіuk_UA
dc.subjectнівелюванняuk_UA
dc.subjectтриметрова рейкаuk_UA
dc.titleOperational quality control methods improvement for evenness of road pavement surfaceuk_UA
dc.title.alternativeУдосконалення методики операційного контролю якості рівності поверхні дорожнього покриттяuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc625.7/.8-
Розташовується у зібраннях:ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2016. №1 (46)
Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdfСтаття в форматі pdf181.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.