Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНелюба, Д.М.-
dc.contributor.authorГонтар, М.М.-
dc.contributor.authorАнголенко, В.С.-
dc.date.accessioned2018-06-23T06:14:36Z-
dc.date.available2018-06-23T06:14:36Z-
dc.date.issued2017-12-13-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3636-
dc.descriptionНелюба Д.М. Дослідження ефективності роботи методу Стенлі для відстеження заданої траєкторії / Д.М. Нелюба, М. М. Гонтар, В.С. Анголенко // Проблеми інформатизації : тези доп. 9 Міжнар. наук.-техн.ї конф., 12 – 13 груд. 2017 р. / Держ. ун-т телекомунікацій, ПолтНТУ, Нац. трансп. ун-т, Катовиц. екон. ун-т, Ун-т Париж Вєнсент-Сєнт-Дєні, Вільнюс. техн. ун-т, ХНДІТМ, БілДАЗ. – К. : ДУТ, 2017. – С. 76.uk_UA
dc.description.abstractДля моделювання використовувалися три види траєкторій: у вигляді літери "U" використовувалась для перевірки переходу від прямолінійної ділянки траєкторії до кривої і назад; у вигляді "8" – для перевірки переходу від правого повороту у лівий і навпаки; пряма траєкторія зі зламом всередині – для перевірки стрибка похибок в положенні і орієнтації з невеликих значень на великі. Моделювання проводилося з різними швидкостями руху наземного транспортного засобу (НТЗ).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет телекомунікаційuk_UA
dc.subjectметод Стенліuk_UA
dc.subjectдослідження ефективності роботиuk_UA
dc.subjectвідстеження заданої траєкторіїuk_UA
dc.titleДослідження ефективності роботи методу Стенлі для відстеження заданої траєкторіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра автоматики, електроніки та телекомунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези-ДУТ-76.pdfТези конференції6.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.