Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнищенко, В.О.-
dc.contributor.authorКрекотень, І.М.-
dc.date.accessioned2018-06-22T08:24:24Z-
dc.date.available2018-06-22T08:24:24Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3626-
dc.descriptionОнищенко В.О. Регіональний маркетинг у системі управління нерухомістю / В.О. Онищенко, І.М. Крекотень // Економіка і регіон : наук. вісн. – Полтава : ПолтНТУ, 2009. – № 2 (21). – С. 13–17.uk_UA
dc.description.abstractІнвестиційне просування нерухомості регіону виступає складовою частиною політики, спрямованої на розвиток регіонального ринку нерухомості та регіону в цілому.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectінвестиційне просування нерухомості регіонуuk_UA
dc.subjectзалучення інвестиційuk_UA
dc.subjectоб’єкти комунальної нерухомостіuk_UA
dc.subjectрегіональний ринок нерухомостіuk_UA
dc.titleРегіональний маркетинг у системі управління нерухомістюuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc332.7-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Регіон. маркетинг.pdfСтаття160.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.