Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАляєв, Г.Є.-
dc.date.accessioned2018-05-14T11:07:38Z-
dc.date.available2018-05-14T11:07:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3379-
dc.descriptionАляєв Г.Є. Соціально-гуманітарні компетентності в європейських рамках кваліфікацій / Г.Є. Аляєв // Збірник наукових праць за матеріалами VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми й перспективи розвитку академічної та університетської науки», 9 – 12 груд. 2014 р. – Полтава: ПолтНТУ, 2014. – С. 137–142.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто особливості компетентнісного підходу в сучасній європейській освіті з точки зору включення та універсалізації соціально-гуманітарних компетентностей на різних освітніх рівнях. Проаналізовані документи, пов’язані з введенням еталонних рамок та рамок кваліфікації в європейській освіті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectсоціально-гуманітарні компетентностіuk_UA
dc.subjectрамки кваліфікаційuk_UA
dc.titleСоціально-гуманітарні компетентності в європейських рамках кваліфікаційuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc101.2: 101.9-
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
137-142.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.