Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3148
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХристенко, О.В.-
dc.contributor.authorКупіна, А.О.-
dc.date.accessioned2018-03-05T12:33:20Z-
dc.date.available2018-03-05T12:33:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3148-
dc.descriptionХристенко О.В. Зарубіжний досвід управління маркетингом інновацій на підприємстві / О.В. Христенко, А.О. Купіна // Приазовський економічний вісник [Електронний ресурс]. - 2017. - №5 (05). - С. 197-201. - Режим доступу : http://pev.kpu.zp.ua/journals/2017/5_05_uk/39.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено зарубіжний досвід управління маркетингом інновацій на підприємстві. Охарактеризовано основні етапи процесу управління маркетингом інновацій на зарубіжних підприємствах. Проаналізовано процес розроблення стратегії інноваційного проекту на зарубіжних підприємствах. Розглянуто зарубіжний досвід управління маркетингом інновацій на підприємстві.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університет, Запоріжжяuk_UA
dc.subjectмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleЗарубіжний досвід управління маркетингом інновацій на підприємствіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.138-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
197_201.pdfСтаття2.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.