Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3128
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовженко, О.О.-
dc.contributor.authorПогрібний, В.В.-
dc.contributor.authorЮрко, І.А.-
dc.contributor.authorШостак, І.В.-
dc.date.accessioned2018-02-26T07:54:03Z-
dc.date.available2018-02-26T07:54:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3128-
dc.descriptionDovzhenko O. The bearing capacity experimental determination of the keyed joints models in the transport construction / O. Dovzhenko, V. Pohribnyi, I. Yurko, I. Shostak // 6th International Scientific Conference “Reliability and Durability of Railway Transport Engineering Structures and Buildings” (Transbud-2017) : MATEC Web of Conferences, April 19-21, 2017. - Kharkiv, Ukraine, 2017. - Vol. 116. - P. 240-247. - URL: http://toc.proceedings.com/35291webtoc.pdfuk_UA
dc.description.abstractThe joints ensure the joint performance of the load carrying structural systems and they are the most responsible and important elements. Keyed joints are widely used in construction. They are characterized by an increased resistance to shear. On these grounds the structural concepts of keyed joints need further improvement. The article presents the research results of experimental test pieces five series in the form of single keys and one-keyed joints. Those samples have been tested in Poltava National Technical Yuriy Kondratyuk University. Follow strength factors have been varied: geometric parameters of joints (depth, height, width) and their ratio; angle of support surface (rectangular, trapezoidal and triangular key); level of compression; reinforcement (quality of reinforcement and the nature of its location); jointing width. The samples were made of heavy-weight, expanded clay and fibre concrete. The experiments program includes influence study both of one of these factors and their combinations. The deformations, nature of failure, the ultimate load have been studied. Structural parameters of keyed joints which ensure the efficient behaviour have been installed.uk_UA
dc.description.abstractСтики забезпечують сумісну роботу під навантаженням конструктивних систем, і вони є їх найбільш відповідальними та важливими елементами. Шпонкові стики широко використовується у будівництві. Вони характеризуються підвищеним опором зрізу. Тому конструктивне рішення стиків потребує подальшого вдосконалення. У статті представлені результати експериментальних досліджень п'яти серій зразків у вигляді одиночних шпонок і одношпонкових стиків. Ці зразки були випробувані в Полтавському національному технічному університеті ім. Юрія Кондратюка. Варіювалися наступні параметри, які визначають міцність: геометричні параметри шпонок (глибина, висота, ширина) та їх співвідношення; кут опорної поверхні (прямокутна, трапецієподібна та трикутна шпонка); рівень обтиснення; армування (кількість арматури та характер її розташування); ширина шва. Зразки були виготовлені з важкого, керамзитобетона та фібробетона. Програма досліджень включає вивчення впливу як одного із зазначених факторів, так і їх комбінацій. Вивчено деформації, характер руйнування, граничне навантаження. Встановлені конструктивні параметри шпонкових стиків, які забезпечують їх ефективну поведінку.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherEDP Sciencesuk_UA
dc.subjectшпонкові стикиuk_UA
dc.subjectдеформаціїuk_UA
dc.titleThe bearing capacity experimental determination of the keyed joints models in the transport construction = Експериментальне визначення несучої здатності моделей шпонкових стиків у транспортному будівництвіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра залізобетонних і кам'яних конструкцій та опору матеріалів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
matecconf_trs2017_02011.pdf1.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.