Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2501
Назва: Суб’єкт-суб’єктна дидактична взаємодія викладача і студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів
Автори: Рендюк, С.П.
Тематичні ключові слова: дидактична взаємодія
продуктивні методи взаємодії
діалог
співробітництво
пізнавальна діяльність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Полтава : АСМІ
Анотація: У статті розглядається процес навчання у вищому технічному навчальному закладі як цілеспрямована суб’єкт-суб’єктна взаємодія викладача і студентів, в ході якої за сучасними технологіями співробітництва на основі діалогу з урахуванням виділених параметрів розв’язуються основні завдання освіти, виховання і загального розвитку й самореалізації особистості студента
Бібліографічний опис: Рендюк С.П. Суб’єкт-суб’єктна дидактична взаємодія викладача і студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів / С.П. Рендюк // Імідж сучасного педагога : Всеукр. наук.-практ. освітньо-популярний журнал . – Полтава, 2016. – № 5(164). – C. 32-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2501
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої та прикладної математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття дидактична взаємодія.pdfСтаття630.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.