Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2501
Назва: | Суб’єкт-суб’єктна дидактична взаємодія викладача і студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів |
Автори: | Рендюк, С.П. |
Тематичні ключові слова: | дидактична взаємодія продуктивні методи взаємодії діалог співробітництво пізнавальна діяльність |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Полтава : АСМІ |
Анотація: | У статті розглядається процес навчання у вищому технічному навчальному закладі як цілеспрямована суб’єкт-суб’єктна взаємодія викладача і студентів, в ході якої за сучасними технологіями співробітництва на основі діалогу з урахуванням виділених параметрів розв’язуються основні завдання освіти, виховання і загального розвитку й самореалізації особистості студента |
Бібліографічний опис: | Рендюк С.П. Суб’єкт-суб’єктна дидактична взаємодія викладача і студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів / С.П. Рендюк // Імідж сучасного педагога : Всеукр. наук.-практ. освітньо-популярний журнал . – Полтава, 2016. – № 5(164). – C. 32-35. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2501 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вищої та прикладної математики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття дидактична взаємодія.pdf | Стаття | 630.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.