Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, О.В.-
dc.contributor.authorНелюба, Д.М.-
dc.contributor.authorСокіріна, В.О.-
dc.date.accessioned2017-09-20T07:06:31Z-
dc.date.available2017-09-20T07:06:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2389-
dc.descriptionШульга О.В. Моделювання структури двигуна постійного струму та дослідження його характеристик у замкненій системі управління рухом транспортними засобами /О.В. Шульга, Д.М. Нелюба, В.О. Сокіріна // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2015. - Вип. 2 (34). - С. 61-62.uk_UA
dc.description.abstractПропонується моделювання структури двигуна постійного струму для досягнення оптимальних характеристик системи автоматичного керування на його основі. Розглянуті математичні вирази дозволяють з великою точністю визначати траєкторію і швидкість руху за заданою програмою. Проведені експериментальні дослідження і отримані характеристики підтверджують теоретичні положення про закони оптимізації замкнених систем автоматичного керування рухом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectдвигун постійного струму (ДПС)uk_UA
dc.subjectелектроприводuk_UA
dc.subjectскладаючий підсилювачuk_UA
dc.subjectопераційний підсилювачuk_UA
dc.titleМоделювання структури двигуна постійного струму та дослідження його характеристик у замкненій системі управління рухом транспортними засобамиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc681.518.2-
Розташовується у зібраннях:Кафедра автоматики, електроніки та телекомунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУНЗ Моделювання2015_2_18.pdfСтаття677.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.