Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Т.В.-
dc.date.accessioned2017-08-09T08:12:23Z-
dc.date.available2017-08-09T08:12:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2091-
dc.descriptionLytvynenko T. Qualitative relationships of water migration in highway embankment clay soils / T. Lytvynenko // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво / за заг. ред. С.Ф. Пічугіна. − Полтава : ПолтНТУ, 2016. − Вип. 1 (46). – С. 255-262.uk_UA
dc.description.abstractThe influence on highway embankment clay soil continuous strength some factors: soil skeleton density after it’s compaction in the embankment, embankment height, time factor (the number of days that embankment «rests» before it’s service is analyzed. The methodology of physical water migration modeling by the highway embankment height through time changes research of clay loam moisture, placed in plastic tubes and compacted at water saturation factor Sr = 0,85 to soil skeleton density ρd = 1,50 − 1,65 g/cm3 is developed and realized. The moisture changes graphs of light silt loam at soil skeleton density for the tubes height for each given soil skeleton density and for each accepted time-lagged is plotting in the article. New experimental relationships of compacted highway embankment clay loam moisture conditions and it’s time-lagged till service start, which it’s expedient to consider at optimal clay soils compaction criteria improving, which provide highway embankment long-term strength are established.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано вплив на тривалу міцність глинистого ґрунту в дорожньому насипу деяких факторів: щільності скелета ґрунту після його укочування в насипу; висоти насипу; часу (кількості діб, які насип «відпочиває» до експлуатації). Розроблено й реалізовано методику фізичного моделювання міграції води за висотою дорожнього насипу шляхом досліджень змін у часі вологості пилуватих суглинків, вміщених у пластмасові труби й ущільнених за коефіцієнта водонасичення Sr = 0,85 до щільності скелета ґрунту ρd = 1,50 − 1,65 г/см3. Побудовано графіки зміни вологості ущільненого суглинку легкого пилуватого за висотою труби при заданій щільності скелета ґрунту, вологості та часу його витримки до початку екплуатації. Установлено нові експериментальні залежності вологісного режиму ущільненого суглинку дорожнього насипу від часу його витримки до початку експлуатації, висоти та щільності скелета ґрунту, які доцільно враховувати при вдосконаленні оптимальних критеріїв ущільнення глинистих ґрунтів, за яких забезпечується тривала міцність дорожнього насипу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjecthighway embankmentuk_UA
dc.subjectlong-term strengthuk_UA
dc.subjectwater migrationuk_UA
dc.subjectcompacted clay loamuk_UA
dc.subjectsoil skeleton densityuk_UA
dc.subjectembankment heightuk_UA
dc.subjecttime-laggeduk_UA
dc.subjectдорожній насипuk_UA
dc.subjectтривала міцністьuk_UA
dc.subjectміграція водиuk_UA
dc.subjectущільнений суглинокuk_UA
dc.subjectщільність скелета ґрунтуuk_UA
dc.subjectвисота насипуuk_UA
dc.subjectчас витримкиuk_UA
dc.titleQualitative relationships of water migration in highway embankment clay soils = Кількісні закономірності міграціїї води в глинистих дорожних насипахuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc624.131.136.22-
Розташовується у зібраннях:ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2016. №1 (46)
Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко.pdfСтаття1.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.