Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТесьолкін, О.І.-
dc.contributor.authorШапаренко, Л.С.-
dc.date.accessioned2017-07-04T11:01:51Z-
dc.date.available2017-07-04T11:01:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1979-
dc.descriptionTesolkin A. The optimal cost management research for advertising on the basis of dairy milk factory / A. Tesolkin, L. Shaparenko // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ ім. Юрія Кондратюка / голов. ред. В.О. Онищенко. – Полтава : ПолтНТУ, 2016. – № 6 (61). – С. 90-95.uk_UA
dc.description.abstractModern life is unimaginable without advertising. It becomes a connecting part between the producer and the consumer. The commodities market is saturated and the services of advertising are a reliable tool to market products. But in order to advertising work, you need to develop a strategy for an advertising campaign that will avoid errors during the advertising and will help minimize the risks associated with a lack of understanding of the consumer and improve your performance.uk_UA
dc.description.abstractЖиття сучасного суспільства неможливо уявити без реклами. Вона стає сполучною ланкою між виробником та споживачем. В умовах насичення ринку товарами і послугами реклама є надийним інструментом просування товарів на ринок. Але для того, щоб реклама працювала, потрібно розробити стратегію рекламної кампанії, яка дозволить уникнути помилок при проведенні реклами і мінімізувати ризики, пов’язані з непорозумінням споживача, та підвищити ефективність реклами.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectрозроблення стратегії рекламної кампаніїuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectpromotional campaignuk_UA
dc.subjectthe development strategy of an advertising campaignuk_UA
dc.titleThe optimal cost management research for advertising on the basis of dairy milk factory = Пошук оптимального управління витратами на рекламну діяльність на прикладі діючого молокопереробного підприємстваuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc656.025.4-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії та економічної кібернетики
Економіка і регіон. 2016. №6 (61)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тесьолкін.pdfСтаття913.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.