Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринько, О.В.-
dc.contributor.authorШанда, А.О.-
dc.date.accessioned2017-07-04T10:33:13Z-
dc.date.available2017-07-04T10:33:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1977-
dc.descriptionГринько О.В.Особливості маркетингового менеджменту будівельних підприємств / О.В. Гринько, А.О. Шанда // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ ім. Юрія Кондратюка / голов. ред. В.О. Онищенко. – Полтава : ПолтНТУ, 2016. – № 6 (61). – С. 76-82.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано сучасний стан маркетингового менеджменту будівельних підприємств України. Відображено авторський підхід до визначення змісту будівельної продукції як товару. Узагальнено напрями сучасного маркетингового менеджменту та запропоновано пропозиції щодо вдосконалення маркетингового менеджменту будівельного підприємства. Розроблено алгоритм аналізу ефективності маркетингового менеджменту реального будівельного підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectбудівельна галузьuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингового менеджменту будівельних підприємствuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc005.936.43:69(477-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Економіка і регіон. 2016. №6 (61)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гринько.pdfСтаття342.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.