Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпилька, М.М.-
dc.date.accessioned2017-06-21T10:42:25Z-
dc.date.available2017-06-21T10:42:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1923-
dc.descriptionShpilka N.N. Improving of two-level car hauler stability / N.N. Shpilka // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво / ПолтНТУ ім. Юрія Кондратюка; голов. ред. С.Ф. Пічугін. – Полтава : ПолтНТУ, 2017. – Вип. 1 (48). – С. 8-18.uk_UA
dc.description.abstractTo improve the car hauler lateral stability indicatin optimal cargo location parameters, elastically mounted on a platform, mathematical model of its motion was developed. At the same time fluctuations in cargo and car hauler were considered. Simulation results determined that for «hauler – cargo» system consideration of cargo elastic properties leads to a significant decrease in the frequency and amplitude of the system vertical oscillations. Therefore, the presence of the cargo can be regarded as a dynamic passive damping (in the case of a correct choice and design of layout parameters). It is proposed to reduce the distance between the cargo and the upper platform by determination of maximum values of the cargo oscillations amplitudes. In turn, the reduction of platform height reduces center gravity system height, improves the stability of car hauler.uk_UA
dc.description.abstractДля підвищення поперечної стійкості автоевакуатора шляхом визначення оптимальних параметрів розташування вантажу, що пружно закріплений на платформі, розроблено математичну модель його руху. При цьому враховано коливання вантажу та автоевакуатора. За результатами моделювання встановлено, що для системи «евакуатор – вантаж» урахування пружних властивостей вантажу приводить до істотного зменшення частоти та амплітуди вертикальних коливань системи. Отже, з’ясовано, що наявність вантажу можна розглядати як засіб динамічного пасивного гасіння коливань (у разі правильного вибору конструктивних і компонувальних параметрів). Запропоновано зменшувати відстань між вантажем і верхньою платформою завдяки визначенню величин максимальних амплітуд коливання вантажів. У свою чергу зниження висоти платформи зменшує висоту центра ваги системи, що підвищує стійкість автоевакуатора.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectавтоевакуаторuk_UA
dc.subjectдинамічні процесиuk_UA
dc.subjectколиванняuk_UA
dc.subjectплатформаuk_UA
dc.subjectстійкістьuk_UA
dc.subjectcar hauleruk_UA
dc.subjectdynamic processesuk_UA
dc.subjectfluctuationsuk_UA
dc.subjectplatformuk_UA
dc.subjectstabilityuk_UA
dc.titleImproving of two-level car hauler stability = Підвищення стійкості дворівневого автоевакуатораuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc621.43.011-
Розташовується у зібраннях:ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2017. №1 (48)
Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шпилька.pdfСтаття433.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.