Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1860
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шефер, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-15T10:13:53Z | - |
dc.date.available | 2017-06-15T10:13:53Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1860 | - |
dc.description | Шефер О.В. Використання сигнальної і параметричної ідентифікації для підвищення керованості радіонавігаційних систем / О.В. Шефер // Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. - 2017. - № 1 (28). - С. 63-66. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою даної статті є удосконалення процедури ідентифікації на основі однозначного відокремлення сигнального і параметричного підходу. У практиці льотних випробувань для оцінювання параметрів часто користуються сигнальною ідентифікацією, закладаючи в математичну модель апріорно необ’єктивні результати розрахунку, або результатами продувок в аеродинамічній трубі та коефіцієнти з наступним підстроюванням їх із умови нечітко випуклого функціоналу похибки. При цьому досягається уявна адекватність моделі об'єкту – досить мала похибка, але оцінки близькі до апріорних, хоч останні можуть істотно відрізнятись від конкретних фізичних параметрів реального об’єкту. В роботі показано різницю між апроксимативним і параметричним підходами до задачі ідентифікації та їх областями коректного застосування в засобах радіонавігації. Враховано методичний зсув внаслідок наближеності моделей, апріорно необ'єктивно задані коефіцієнти з наступним їх підстроюванням. Розглянута уявна адекватність моделі об'єкту, котра в реальних умовах відрізняється від істинних фізичних параметрів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | радіонавігаційна система | uk_UA |
dc.subject | сигнальна ідентифікація | uk_UA |
dc.subject | сигнальна ідентифікація | uk_UA |
dc.subject | параметрична ідентифікація | uk_UA |
dc.subject | діагностика | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | інваріантність | uk_UA |
dc.subject | адаптивне керування | uk_UA |
dc.subject | ноніусний підхід | uk_UA |
dc.title | Використання сигнальної і параметричної ідентифікації для підвищення керованості радіонавігаційних систем | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 681.518 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра автоматики, електроніки та телекомунікацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття №8.pdf | ВИКОРИСТАННЯ СИГНАЛЬНОЇ І ПАРАМЕТРИЧНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КЕРОВАНОСТІ РАДІОНАВІГАЦІЙНИХ СИСТЕМ | 490.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.