Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШефер, О.В.-
dc.date.accessioned2017-06-15T10:13:53Z-
dc.date.available2017-06-15T10:13:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1860-
dc.descriptionШефер О.В. Використання сигнальної і параметричної ідентифікації для підвищення керованості радіонавігаційних систем / О.В. Шефер // Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. - 2017. - № 1 (28). - С. 63-66.uk_UA
dc.description.abstractМетою даної статті є удосконалення процедури ідентифікації на основі однозначного відокремлення сигнального і параметричного підходу. У практиці льотних випробувань для оцінювання параметрів часто користуються сигнальною ідентифікацією, закладаючи в математичну модель апріорно необ’єктивні результати розрахунку, або результатами продувок в аеродинамічній трубі та коефіцієнти з наступним підстроюванням їх із умови нечітко випуклого функціоналу похибки. При цьому досягається уявна адекватність моделі об'єкту – досить мала похибка, але оцінки близькі до апріорних, хоч останні можуть істотно відрізнятись від конкретних фізичних параметрів реального об’єкту. В роботі показано різницю між апроксимативним і параметричним підходами до задачі ідентифікації та їх областями коректного застосування в засобах радіонавігації. Враховано методичний зсув внаслідок наближеності моделей, апріорно необ'єктивно задані коефіцієнти з наступним їх підстроюванням. Розглянута уявна адекватність моделі об'єкту, котра в реальних умовах відрізняється від істинних фізичних параметрів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрадіонавігаційна системаuk_UA
dc.subjectсигнальна ідентифікаціяuk_UA
dc.subjectсигнальна ідентифікаціяuk_UA
dc.subjectпараметрична ідентифікаціяuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectінваріантністьuk_UA
dc.subjectадаптивне керуванняuk_UA
dc.subjectноніусний підхідuk_UA
dc.titleВикористання сигнальної і параметричної ідентифікації для підвищення керованості радіонавігаційних системuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc681.518-
Розташовується у зібраннях:Кафедра автоматики, електроніки та телекомунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття №8.pdfВИКОРИСТАННЯ СИГНАЛЬНОЇ І ПАРАМЕТРИЧНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КЕРОВАНОСТІ РАДІОНАВІГАЦІЙНИХ СИСТЕМ490.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.