Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1808
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тур, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-12T07:49:48Z | - |
dc.date.available | 2017-06-12T07:49:48Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1808 | - |
dc.description | Тур О.М. Особистісно-орієнтований підхід у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності / О.М.Тур // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. – Кам’янець-Подільський, 2015. – Вип. №18 (1-2015). – С.111–116. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття особистісно-орієнтованого підходу як методологічної основи формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності. Наголошено, що застосування підходу в освіті дає можливість вирішити важливі завдання (розвинути індивідуальні здібності кожного студента до продуктивного спілкування; виявити індивідуальний комунікативний досвід особистості; допомогти студентові через спілкування пізнати себе; змінити комунікативні установки відповідно до сучасних вимог; сприяти самовизначенню та самореалізації кожного студента як суб’єкта комунікативної діяльності; сформувати у студента комунікативну культуру, правильно визначати напрямки поведінки та ін.). Визначені головні позиції підходу (спрямованість освіти на формування особистості студента, на його комунікативний розвиток, на становлення студента як суб'єкта навчання), а також його завдання (розвиток здібностей до спілкування, рефлексія, саморозвиток, розвиток інтелекту) і функції (гуманітарна, культурологічна, соціалізації). Основна увага приділена умовам реалізації комунікативного підходу (професійно-педагогічним – емпатія, організація комунікативної діяльності, постановка зрозумілих і посильних завдань; психологічним – рефлексія, вільний вибір форми комунікативної діяльності; методичним – педагогічна допомога, усунення перешкод у суб’єкт-суб’єктних стосунках, діалогічні форми педагогічної взаємодії, розвиток і саморозвиток студента, власні моделі комунікативної поведінки, діагностика та ін.) і принципам (продуктивності навчання, ситуативності навчання, суб'єктності, індивідуальності, творчості, успіху, довіри, підтримки, принцип самоактуалізації, демократизму, цілісності, самоусвідомлення, значущості іншої людини, етико-гуманістичний принцип та ін.). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.title | Особистісно-орієнтований підхід у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.147:008 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра українознавства, культури та документознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.3.docx | 36.87 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.