Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1807
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тур, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-12T07:46:50Z | - |
dc.date.available | 2017-06-12T07:46:50Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1807 | - |
dc.description | Тур О.М. Аксіологічний підхід до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності / О.М.Тур // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб.наук.пр. Уманського держ. пед. ун-ту ім. П.Тичини. – Умань : Жовтий О.О., 2015. – Вип.1. – С. 117–121. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття «аксіологія», «аксіологічний підхід», «ціннісна орієнтація». Аксіологічний підхід проаналізовано на теоретико-методологічному та теоретико-практичному рівнях. Визначено пріоритетні цінності комунікативно діяльності (рівність партнерів, довіра, повага, толерантність, правдивість, відповідальність тощо). Зазначено, що для формування комунікативної компетентності головним є принцип гуманізму, а основними методами – переконання, набуття студентом досвіду в процесі активного спілкування | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | аксіологія | uk_UA |
dc.subject | цінність | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | комунікативна діяльність | uk_UA |
dc.title | Аксіологічний підхід до формування комунікктивної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.147:008 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра українознавства, культури та документознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.4.docx | 31.95 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.