Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТур, О.М.-
dc.date.accessioned2017-06-12T07:46:50Z-
dc.date.available2017-06-12T07:46:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1807-
dc.descriptionТур О.М. Аксіологічний підхід до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності / О.М.Тур // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб.наук.пр. Уманського держ. пед. ун-ту ім. П.Тичини. – Умань : Жовтий О.О., 2015. – Вип.1. – С. 117–121.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття «аксіологія», «аксіологічний підхід», «ціннісна орієнтація». Аксіологічний підхід проаналізовано на теоретико-методологічному та теоретико-практичному рівнях. Визначено пріоритетні цінності комунікативно діяльності (рівність партнерів, довіра, повага, толерантність, правдивість, відповідальність тощо). Зазначено, що для формування комунікативної компетентності головним є принцип гуманізму, а основними методами – переконання, набуття студентом досвіду в процесі активного спілкуванняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectаксіологіяuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectкомунікативна діяльністьuk_UA
dc.titleАксіологічний підхід до формування комунікктивної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльностіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.147:008-
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.4.docx31.95 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.