Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТур, О.М.-
dc.date.accessioned2017-06-09T09:19:41Z-
dc.date.available2017-06-09T09:19:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1791-
dc.descriptionТур О.М. Форми організації процесу формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності / О. М.Тур // Київський науково-педагогічний вісник : науковий журнал. – 2017. – № 10 (10). – С. 75 – 79.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено поняття «форми навчальної діяльності», проаналізовано їх різновиди (фронтальну, групову та індивідуальну) в процесі формування комунікативної компетентності майбутніх документознавцівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectформи навчальної діяльностіuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectдокументознавство та інформаційна діяльністьuk_UA
dc.titleФорми організації процесу формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльностіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc316.77: 37-
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.1-1.pdf598.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.