Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТур, О.М.-
dc.date.accessioned2017-06-09T08:34:03Z-
dc.date.available2017-06-09T08:34:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1781-
dc.descriptionТур О. Класифікація методів формування комунікативної компетентності майбутніх фахів-ців із документознавства та інформаційної діяль-ності / О.Тур// Молодь і ринок : щомісячний нау-ково-педагогічний журнал. – 2017. – № 4 (147). – С.53-58.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття методу, зазначено, що їх вибір повинен бути зумовлений цілями навчання, змістом навчального матеріалу, професійною мотивацією майбутніх фахівців, потребою у виробленні комунікативних навичок і вмінь, потрібних у практичній професійній діяльності. Виокремлено пасивні, активні й інтерактивні групи методів. Інтерактивні методи поділені на не імітаційні та імітаційні (неігрові та ігрові), а також методи створення сприятливої атмосфери організації комунікації, методи обміну діяльністю, методи мисленнєвої діяльності, методи смислетворчості, методи рефлексивної діяльності, інтегративні методи та інші.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectкласифікація методівuk_UA
dc.subjectпасивні, активні, інтерактивні методиuk_UA
dc.titleKласифікація методів формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльностіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc316.77: 37-
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.docxТур О.М.31.72 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.