Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1780
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тур, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-09T08:33:16Z | - |
dc.date.available | 2017-06-09T08:33:16Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1780 | - |
dc.description | Тур О.М. Комунікативна компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інфо-рмаційної діяльності : рефлексивний компонент / О.М.Тур // Педагогічні науки: збірник наукових праць Херсонського державного університету. – 2016. – Вип. LXXIII. – Том 2. – С.123 – 127. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовані поняття рефлексія, самооцінка, самоконтроль, описані їх функції, види та рівні сформованості, наведені окремі елементи тестових методик та за допомогою математичних методів визначені якісні показники, які порівняно з оцінками незалежних експертів. Виокремлено чинники, що сприяють адекватному підвищенню рівня рефлексії майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | самоконтроль | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи | uk_UA |
dc.subject | портфоліо | uk_UA |
dc.title | Комунікативна компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: рефлексивний компонент | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 37.025.930:316.77 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра українознавства, культури та документознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 886.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.