Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТур, О.М.-
dc.date.accessioned2017-06-09T08:33:16Z-
dc.date.available2017-06-09T08:33:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1780-
dc.descriptionТур О.М. Комунікативна компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інфо-рмаційної діяльності : рефлексивний компонент / О.М.Тур // Педагогічні науки: збірник наукових праць Херсонського державного університету. – 2016. – Вип. LXXIII. – Том 2. – С.123 – 127.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовані поняття рефлексія, самооцінка, самоконтроль, описані їх функції, види та рівні сформованості, наведені окремі елементи тестових методик та за допомогою математичних методів визначені якісні показники, які порівняно з оцінками незалежних експертів. Виокремлено чинники, що сприяють адекватному підвищенню рівня рефлексії майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectпортфоліоuk_UA
dc.titleКомунікативна компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: рефлексивний компонентuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc37.025.930:316.77-
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf886.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.