Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1779
Назва: | Основні критерії, показники та рівні виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних вишів |
Автори: | Васильєва, Н.В. |
Тематичні ключові слова: | виховання критерії виховання рівні виховання творчість музично-академічна творчість обдарований студент. |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | ПолтНПУ імені В.Г.Короленка |
Анотація: | У статті за допомогою теоретичних методів педагогічного дослідження з’ясовано особливості вивчення обдарованих студентів, а також розкрито сутність основних критеріїв, показників та рівнів виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних вишів. Окреслений матеріал спрямований на допомогу викладачам у знаходженні нових підходів щодо вивчення особистісних особливостей обдарованої молоді. |
Бібліографічний опис: | Васильєва Н.В. Основні критерії, показники та рівні виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних вишів / Н. В. Васильєва // Витоки педагогічної майстерності. Серія «Педагогічні науки»: зб.наук.праць / Полтав.нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. – Полтава: ПНТУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип.18. – С. 26–31. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1779 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра українознавства, культури та документознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
images.pdf | 13.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.