Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1779
Назва: Основні критерії, показники та рівні виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних вишів
Автори: Васильєва, Н.В.
Тематичні ключові слова: виховання
критерії виховання
рівні виховання
творчість
музично-академічна творчість
обдарований студент.
Дата публікації: 2016
Видавництво: ПолтНПУ імені В.Г.Короленка
Анотація: У статті за допомогою теоретичних методів педагогічного дослідження з’ясовано особливості вивчення обдарованих студентів, а також розкрито сутність основних критеріїв, показників та рівнів виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних вишів. Окреслений матеріал спрямований на допомогу викладачам у знаходженні нових підходів щодо вивчення особистісних особливостей обдарованої молоді.
Бібліографічний опис: Васильєва Н.В. Основні критерії, показники та рівні виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних вишів / Н. В. Васильєва // Витоки педагогічної майстерності. Серія «Педагогічні науки»: зб.наук.праць / Полтав.нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. – Полтава: ПНТУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип.18. – С. 26–31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1779
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
images.pdf13.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.