Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1775
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тур, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-09T07:37:43Z | - |
dc.date.available | 2017-06-09T07:37:43Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1775 | - |
dc.description | Тур О. М. Концепція професійного спрямування (Вступ до фаху): навчальний посібник / О. М. Тур. – Полтава : ПолтНТУ, 2017. – 96 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Діяльність управлінських структур ґрунтується на виробництві та використанні інформації. Значна частина цієї інформації у будь-якій організації зосереджена в документах. Сьогодні робота в системі інформаційного забезпечення управління так само вимагає спеціальної кваліфікації співробітників, як і будь-яка інша робота. Розв’язувати проблеми впорядкування діяльності з документами на підприємствах різної форми власності в Україні повинні спеціалісти-документознавці, які професійно володіють методами аналізу документів, методами, що забезпечують звичайний та електронний документообіг, методами створення документів із використанням різних стилів опису та оформлення. Такі фахівці повинні досконало знати чинні стандарти і нормативні матеріали у галузі створення документів, володіти текстовими і графічними редакторами, вміти працювати у комп’ютерних мережах. Сучасні працівники служби документації повинні бути готові до ведення інформаційної боротьби з конкурентами, володіти глибокими знаннями з державної мови та документаційної лінгвістики. Навчальний посібник надасть загальне уявлення про спеціалізацію «Документознавство та інформаційна діяльність». У першому розділі основна увага звертається на історичні аспекти розвитку професії, а також на актуальність спеціальності в Україні та за її межами. Другий розділ присвячений всебічному розкриттю понять інформаційна діяльність та документ як об’єкт професійної діяльності працівника служби документації. У третьому розділі розглядається організація робочого місця, умови праці, вимоги до усного спілкування працівників документно-інформаціцної сфери, а також вимоги до особистісних характеристик, значення зовнішнього вигляду у створенні гідного іміджу майбутнього фахівця із документознавства та інформаційної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ПолтНТУ | uk_UA |
dc.subject | Підготовка фахівців із документознавства та інформаційної | uk_UA |
dc.subject | інформаційна діяльність | uk_UA |
dc.subject | Документ | uk_UA |
dc.subject | Інформація | uk_UA |
dc.subject | культура поведінки | uk_UA |
dc.title | Концепція професійного спрямування (Вступ до фаху) | uk_UA |
dc.type | Навчальні матеріали | uk_UA |
dc.identifier.udc | 316.77:37 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра українознавства, культури та документознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
посібник.docx | 216.92 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.