Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТур, О.М.-
dc.date.accessioned2017-06-09T07:32:53Z-
dc.date.available2017-06-09T07:32:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1774-
dc.descriptionТур О.М. Комунікативна компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інфо-рмаційної діяльності: лінгвокомунікативна скла-дова / О.М.Тур// Вісник Дніпропетровського уні-верситету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педаго-гіка і психологія». Педагогічні науки. – 2016. – № 2 (12). – С. 320 – 324.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто поняття «лінгвістична компетентність» та «комунікативна взаємодія», представлено структуру професійного спілкування та види найпоширеніших помилок міжособистісної комунікативної взаємодії. Зазначено, що слухання є важливим чинником, який визначає подальший хід комунікативної взаємодії, проаналізовано види та умови слухання, презентовані різні види завдань на розвиток комунікативної компетентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікативна взаємодіяuk_UA
dc.subjectлінгвістична компетентністьuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.titleKомунікатива компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: лінгвокомунікативний складникuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc316.77:37.025-
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf999.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.