Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1774
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тур, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-09T07:32:53Z | - |
dc.date.available | 2017-06-09T07:32:53Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1774 | - |
dc.description | Тур О.М. Комунікативна компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інфо-рмаційної діяльності: лінгвокомунікативна скла-дова / О.М.Тур// Вісник Дніпропетровського уні-верситету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педаго-гіка і психологія». Педагогічні науки. – 2016. – № 2 (12). – С. 320 – 324. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянуто поняття «лінгвістична компетентність» та «комунікативна взаємодія», представлено структуру професійного спілкування та види найпоширеніших помилок міжособистісної комунікативної взаємодії. Зазначено, що слухання є важливим чинником, який визначає подальший хід комунікативної взаємодії, проаналізовано види та умови слухання, презентовані різні види завдань на розвиток комунікативної компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | комунікативна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | лінгвістична компетентність | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.title | Kомунікатива компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: лінгвокомунікативний складник | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 316.77:37.025 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра українознавства, культури та документознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 999.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.