Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1756
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТур, О.М.-
dc.date.accessioned2017-06-08T13:27:57Z-
dc.date.available2017-06-08T13:27:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1756-
dc.descriptionТур О. Діалог як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахів-ців із документознавства та інформаційної діяль-ності / О. Тур // Молодь і ринок : щомісячний на-уково-педагогічний журнал. – 2017. – № 2 (145). – С. 55 –58.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття комунікативної компетентності особистості. Визначено принцип діалогу як інтерактивну взаємодію викладача і студентів на основі толерантності, доброзичливості, взаєморозумінні тощо. Окреслено елементи технології комунікативного навчання. Увагу акцентовано на тому, що принцип діалогу обумовлює інтегральність, цілісність комунікативних знань, умінь, навичок, регулює побудову комунікативних стосунків, сприяє комунікативному навчанню, допомагає свідомо керувати розвитком комунікативних знань, умінь, навичок, підвищує рівень сформованості комунікативної компетентності особистостіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectпринцип діалогуuk_UA
dc.subjectінтерактивна взаємодіяuk_UA
dc.subjectтехнології комунікативного навчанняuk_UA
dc.titleДіалог як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльностіuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dc.identifier.udc316.77: 37.025-
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-1.pdf557.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.