Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14930
Назва: Маркетинг як засіб антикризового управління
Автори: Добрянська, В.В.
Кліменко, К.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
антикризове управління
стратегічна бізнес-одиниця
експертне опитування
метод ієрархій
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Анотація: У статті розглядається питання підвищення ефективності антикризового управління, використовуючи адаптивну здатність маркетингу – швидко реагувати на ринкову ситуацію, створювати перспективні підприємницькі можливості. На прикладі конкретної організації показано, як запропонований шлях ефективного перерозподілу ресурсів може надати можливість керівництву вивести своє підприємство з кризового становища. Для оцінки перспектив окремих стратегічних бізнес-одиниць використано метод General Electric (McKinsey). Для визначення переліку факторів, за допомогою яких буде оцінюватися привабливість ринку й ефективність бізнесу, проведене експертне опитування з використанням прийому анкетування «конструктор Л.С. Школьніка». Значущість факторів запропоновано визначити за допомогою методу ієрархій. Виходячи з розрахунків за методом General Electric, визначено що перспективність бізнесу виробництва товарів із деревини вища, ніж будівельного виробництва. Підприємству запропоновано впровадити стратегію розширення бізнесу деревообробки, а для цього перерозподілити наявні ресурси на користь цієї СБО.
Бібліографічний опис: Добрянська В.В. Маркетинг як засіб антикризового управління / В.В. Добрянська, К.В. Клименко // Інфраструктура ринку. – 2019. – Вип. 31. – URL : http://market-infr.od.ua/journals/2019/31_2019_ukr/37.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14930
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Добрянська Антикризове управління.pdfСтаття345.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.