Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14929
Назва: Маркетингові заходи з формування іміджу адміністративного району
Автори: Добрянська, В.В.
Проскура, В.С.
Тематичні ключові слова: адміністративний район
імідж
маркетинг
реклама
PR-кампанія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Анотація: У статті досліджено особливості та проблематику формування іміджу адміністративного району, проведено маркетингові дослідження для оцінки існуючого іміджу адміністративного району, розроблено рекомендації щодо піднесення іміджу. Запропоновано маркетингову стратегію формування іміджу Глобинського району Полтавської області. Завданнями поліпшення іміджу району мають бути: відновлення історико-культурних пам’яток; популяризація наявних рекреаційних ресурсів; створення нових баз відпочинку; запровадження нового туристичного маршруту «Пивиха – Устимівський дендропарк – с. Корещина»; проведення PR-кампаній; розповсюдження рекламної інформації про район; цільова участь у міжнародних виставках, ярмарках провідними підприємствами району; організація міжнародних виставок і ділових презентацій. Виконання цих завдань призведе до підвищення іміджу району, поліпшення інвестиційної привабливості території.
Бібліографічний опис: Добрянська В.В. Маркетингові заходи з формування іміджу адміністративного району / В.В. Добрянська, В.С. Проскура // Проблеми системного підходу в економіці. – 2019. – Вип. 4 (72), Ч. 1. – С. 185-192. – DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2019-4-27
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14929
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Добрянська В.В. імідж адміністративного району.pdfСтаття172.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.