Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14905
Назва: Розвиток бренду курортного підприємства
Автори: Безрукова, Н.В.
Приходько, А.І.
Тематичні ключові слова: бренд
курортний бізнес
курортне підприємство
бренд курортного підприємства
Дата публікації: 7-жов-2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Конкуренція на сучасних ринках все більше стає конкуренцією брендів, які «змагаються» за свої ринкові позиції, прихильність споживача і прибутки. Конкурентна боротьба набуває глобального характеру. Бренд стає активом компанії, використання якого приносить додатковий прибуток. Споживач платить за бренд, спілкування і гарантії.
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Розвиток бренду курортного підприємства / Н.В. Безрукова, А.І. Приходько // Управління туристичною індустрією: методологія і практика : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 жовт. 2021 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2021. – С. 116-117.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14905
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безрукова_Приходько_тези.pdfтези конференції301.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.