Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14904
Назва: Імідж міста, як компонент туристичної привабливості
Автори: Свічкарь, В.А.
Лобода, К.В.
Тематичні ключові слова: туризм
туристична привабливість
імідж
імідж міста
Дата публікації: 7-жов-2021
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: Місто як туристична ціль, в першу чергу, повинно мати свій імідж. За вимогами туристичного маркетингу, під час вибору іноземних визначних пам'яток, туристів цікавлять насамперед - міста. Щоб підтримувати постійно сильну життєву силу туристичних міст, їм треба підтримувати свій імідж, що буде складатися з кількох елементів.
Бібліографічний опис: Свічкарь В.А. Імідж міста, як компонент туристичної привабливості / В.А. Свічкарь, К.В. Лобода // Управління туристичною індустрією: методологія і практика : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 жовт. 2021 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2021. – С. 46-47.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14904
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Свічкарь_Лобода_тези.pdfтези конференції295.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.