Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14865
Назва: Підприємництво у сфері туризму в умовах глобальних трансформацій
Автори: Титаренко, Л.М.
Рябокінь, Є.О.
Тематичні ключові слова: глобалізація
підприємницька діяльність
бізнес-культура
туристичний бізнес
підприємництво
туризм
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Анотація: В статті розкрито особливості підприємництва у сфері туризму в умовах глобальних трансформацій. Обґрунтовано, що туризм виступає пріоритетним напрямом розвитку економіки в багатьох країнах. Досліджено сучасний стан підприємницької діяльності у сфері туризму, виявлено її особливості та основні фактори, що впливають на туристичний бізнес. На основі аналізу державного регулювання та інфраструктурної підтримки розвитку туризму в зарубіжних країнах запропоновано форми державної підтримки для стимулювання розвитку туристичної індустрії. Встановлено, що підприємницька діяльність у сфері туризму пов’язана з впливом на неї зовнішніх факторів глобального середовища. Аналіз наслідків пандемії на світовому туристичному ринку у розрізі субрегіонів показав, що найбільше постраждали від кризи COVID-19 Азія та Тихоокеанський регіон. Запропоновано шляхи підтримки туристичної індустрії в постпандемічний період.
Бібліографічний опис: Титаренко Л.М. Підприємництво у сфері туризму в умовах глобальних трансформацій / Л.М. Титаренко, Є.О.Рябокінь // Ефективна економіка. – 2021.– № 9. – DOI: 10.32702/2307-2105-2021.9.94
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14865
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Титаренко_Рябокінь.pdfСтаття733.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.