Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14858
Назва: Вплив культури і субкультури на процес споживання туристичних послуг
Автори: Бакало, Н.В.
Баірамова, К.Ш.
Тематичні ключові слова: туризм
туристичний бізнес
туристичні послуги
субкультура
Дата публікації: 27-бер-2024
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Бакало Н.В. Вплив культури і субкультури на процес споживання туристичних послуг / Н.В. Бакало, К.Ш. Баірамова // Пріоритети розвитку національної економіки в умовах глобалізації : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 27 берез. 2024 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2024. – С. 99–100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14858
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IK_MEВ_Т_2024_03_27 ост-99-100.pdfтези268.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.