Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14842
Назва: Українські органічні бренди на закордонному ринку
Автори: Левченко, І.В.
Тематичні ключові слова: європейський ринок
брендинг
органічна продукція
Дата публікації: 27-бер-2024
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Розглядається просування вітчизняної органічної продукції на зовнішній ринок.
Бібліографічний опис: Левченко І.В. Українські органічні бренди на закордонному ринку / І.В. Левченко // Пріоритети розвитку національної економіки в умовах глобалізації : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 27 берез. 2024 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2024. – С. 55–56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14842
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IK_MEВ_Т_2024_03_27 ост-55-56.pdfтези343.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.