Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14839
Назва: Управління товарним асортиментом продукції лісогосподарських підприємств
Автори: Добрянська, В.В.
Сіренко, О.В.
Тематичні ключові слова: асортимент продукції
лісове господарство
управління товарним асортиментом
портфельний аналіз
контролінг
Дата публікації: січ-2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Анотація: У статті розкрито основні підходи до розуміння категорії «асортиментна політика». Розглянуто методи формування асортименту продукції. Визначено сутність та специфіку управління товарним асортиментом продукції лісових господарств на засадах контролінгу. Запропоновано комплекс рішень щодо створення ефективних механізмів формування асортименту, які базуються на ідеології системних маркетингових досліджень, методології портфельного аналізу та контролінгу, застосуванні інструментарію аналітичної підтримки бізнес процесів. Запропоновану методику апробовано на прикладі ДП «Гадяцьке лісове господарство». Дослідження довели, що запровадження довкільно-орієнтованого маркетингу дасть змогу лісовому підприємству самостійно визначати можливості, оцінювати перспективи їх впровадження, розробляти асортимент екологічних товарів. Впровадження удосконалених форм організації праці й управління лісогосподарськими підприємствами слід розглядати як чинники здійснення маркетингової політики, яка створить конкурентні переваги та зміцнить ринкові позиції лісокористувачів.
Бібліографічний опис: Добрянська В.В. Управління товарним асортиментом продукції лісогосподарських підприємств / В.В. Добрянська, О.В. Сіренко // Ефективна економіка. – 2020. – № 1. – DOI: 10.32702/2307-2105-2020.1.71
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14839
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.