Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14524
Назва: Методи аналізу товарної політики торговельного підприємства
Автори: Васюта, В.Б.
Даценко, Д.С.
Тематичні ключові слова: товарна політика
підприємство
Дата публікації: лют-2024
Видавництво: MDPC Publishing. Berlin, Germany
Анотація: Маркетингова товарна політика представляє собою основу для прийняття маркетингових рішень, навколо яких формуються інші рішення, пов'язані з умовами придбання товару та стратегіями його продвиження від виробника до кінцевого споживача. Неможливо відокремити маркетингову товарну політику від конкретних умов функціонування підприємства-виробника та особливостей його профілю. В той же час підприємства, які опиняються в схожих умовах ринково-економічного середовища, вирішують свої завдання по-різному: одні виявляють повну неспроможність та безпорадність, тоді як інші керуються принципами та методами маркетингу.
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Методи аналізу товарної політики торговельного підприємства / В.Б. Васюта, Д.С. Даценко // Current challenges of science and education : proceedings of the 6th International scientific and practical conference (12-14 February 2024). – Berlin : MDPC Publishing Germany, 2024. – P. 419-421. – URL: https://sci-conf.com.ua/vi-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-current-challenges-of-science-and-education-12-14-02-2024-berlin-nimechchina-arhiv/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14524
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Васюта_Даценко.pdfтези417.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.