Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14501
Назва: Значимість елементів інфраструктури товарного ринку при формуванні стратегії підприємства
Автори: Хадарцев, О.В.
Глєбов, М.М.
Тематичні ключові слова: ринкова інфраструктура
електронна комерція
В2В
товарний ринок
Дата публікації: 30-лис-2023
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Бібліографічний опис: Хадарцев О.В. Значимість елементів інфраструктури товарного ринку при формуванні стратегії підприємства / О.В. Хадарцев, М.М. Глєбов // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХIII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. – Полтава: Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 79 – 81.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14501
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdfтези267.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.