Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14489
Назва: Життєвий цикл товару в маркетинговій товарній політиці підприємства
Автори: Васюта, В.Б.
Бойко, Т.Р.
Тематичні ключові слова: життєвий цикл товару
маркетингова товарна політика
Дата публікації: січ-2024
Видавництво: Barca Academy Publishing. Barcelona, Spain
Анотація: У сучасному світі, де бізнес-середовище постійно змінюється, підприємства повинні бути готовими адаптуватися до нових умов і вимог ринку для забезпечення своєї конкурентоспроможності. Одним із ключових елементів успішного функціонування підприємства є ефективне управління життєвим циклом товару
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Життєвий цикл товару в маркетинговій товарній політиці підприємства / В.Б. Васюта, Т.Р. Бойко // European congress of scientific achievements : Proceedings of I International Scientific and Practical Conference, 29-31 January 2024. – Barcelona : Barca Academy Publ., 2024. – P. 400-402. – URL: https://sci-conf.com.ua/i-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-europeancongress-of-scientific-achievements-29-31-01-2024-barselona-ispaniya-arhiv/.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14489
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Васюта_Бойко.pdfтези419.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.