Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14484
Назва: Особливості інформаційного бізнесу в Україні
Автори: Васюта, В.Б.
Медяник, В.Р.
Тематичні ключові слова: фейк
дезінформація
інформаційний бізнес
Дата публікації: 30-лис-2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Інформаційний бізнес має досить вагомий соціальний вплив у сучасному світі. Інформаційні технології, глобальна мережа Internet, соціальні мережі значно спрощують життя мільйонів користувачів. Але, з іншого боку, можуть стати джерелом розповсюдження недостовірної або спотвореної інформації. Досить часто це призводить до формування суперечливих та шкідливих переконань. Основними різновидами неправдивої інформації є дезінформація, фільтр інформаційної бульбашки та фейкові новини.
Бібліографічний опис: Медяник В.Р. Особливості інформаційного бізнесу в Україні / В.Р. Медяник, В.Б. Васюта // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХІІI Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 71-72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14484
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_30_11_2023_3-71-72.pdfтези197.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.