Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибалко, Л.М.-
dc.date.accessioned2017-02-23T11:55:33Z-
dc.date.available2017-02-23T11:55:33Z-
dc.date.issued2015-04-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1420-
dc.descriptionРибалко Л.М. Формування світогляду молодого покоління як глобальна проблема сучасності / Л.М. Рибалко // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 29. - С. 21-35.uk_UA
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано різні типи світогляду (екологічний, ноосферний, синергетичний тощо) та науково обґрунтовано доцільність і необхідність формування в молодого покоління еколого-еволюційного світогляду як такого, що забезпечує наявність у особистості екологічної освіченості, свідоме ставлення людини до природи і практичну участь у покращенні природокористування. Розкрито залежність гармонізації стосунків людини з природою, гармонійного розвитку людства від світогляду особистості, осердям якого є ставлення останньої до світу, у якому вона живе і діє. Доведено, що предметом світогляду є відносини людини зі світом, природою зокрема, а його інтелектуальними компонентами – знання, цінності, переконання, бажання, погляди, принципи та життєві орієнтири.uk_UA
dc.description.abstractстатье охарактеризованы различные типы мировоззрения (экологический, ноосферный, синергетический и т.п.) и научно обоснована целесообразность и необходимость формирования у молодого поколения эколого-эволюционного мировоззрения как такового, что обеспечивает наличие в личности экологической образованности, сознательное отношение к природе и практическое участие в улучшении природопользования. Раскрыта зависимость гармонизации отношений человека с природой, гармоничного развития человечества от мировоззрения личности, основой которого является отношение ее к миру, в котором живет и действует. Доказано, что предметом мировоззрения являются отношения человека с миром, природой в частности, а его интеллектуальными компонентами - знания, ценности, убеждения, желания, взгляды, принципы и жизненные ориентиры.uk_UA
dc.description.abstractThe article describes the different types of world (ecological, noospheric, synergy) and scientifically substantiated the feasibility and necessity of formation of the younger generation of ecological and evolutionary worldview itself that ensures that the identity of environmental education, a 35 conscious attitude to nature and the practical part improving environmental management. Disclosed dependence harmonization of relations between man and nature, the harmonious development of mankind from the world of personality, which is based on its relation to the world in which he lives and works. It is proved that the object of philosophy is the relationship with the world, nature in particular, and its intelligent components - knowledge, values, beliefs, desires, attitudes, principles and life guidance. Background shaping the worldview of the young generation of Universities linking education with the adoption of new environmental paradigm, built on the idea of global evolutionism, co-evolutionary development of nature, mankind and society, philosophy of developing harmony and synergistic knowledge. We believe that the core of a new environmental paradigm and ecological culture of mankind should be ecological and evolutionary type of outlook, the result of the presence of which is formed in the individual environmental expertise, environmental awareness and ecological thinking.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсонuk_UA
dc.subjectсвітоглядuk_UA
dc.subjectеколого-еволюційний світоглядuk_UA
dc.subjectеколого-еволюційний підхідuk_UA
dc.titleФормування світогляду молодого покоління як глобальна проблема сучасностіuk_UA
dc.title.alternativeФормирование мировоззрения молодого поколения как глобальная проблема современностиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc373.011-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної культури та спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибалко_Пед_альманах.PDFНаукова стаття570.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.