Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибалко, Л.М.-
dc.date.accessioned2017-02-23T11:27:12Z-
dc.date.available2017-02-23T11:27:12Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1419-
dc.descriptionРибалко Л.М. Упровадження інноваційних підходів до навчання - шлях модернізації змісту освіти / Л.М. Рибалко // Вісник Львівського університету. - Серія педагогічна. - 2016. - Вип. 31. - С. 3-13.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито сутність і зміст інноваційного еколого- еволюційного підходу до навчання природничих предметів, обґрунтовано концептуальні ідеї еколого-еволюційного підходу (ідею еволюції й ідею екоцентризму), схарактеризовано технологію навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу. Подано результати педагогічного експерименту довели ефективність технології навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу та втілених у ній концепції та дидактичних засад реалізації еколого-еволюційного підходу в навчанні природничих предметів.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis represents the results of a scientific research of the problem of teaching natural sciences on the basis of ecological and evolutionary approach 13 in comprehensive secondary schools. The essence and the concept of "ecological and evolutionary approach", conceptual ideas of ecological and evolutionary approach (the idea of evolution and the idea of ekocentrism) are disclosed. Author determined methodological principles of ecological and evolutionary approach to teaching. Application of ecological and evolutionary approach to the study of natural subjects enables students to realize that any organism, including man, independently form their environment (environment of life), ensuring its stability, creating optimal conditions for its existence; biosphere that stability depends on its integrity and sound development. The concept of teaching natural sciences on the basis of ecological and evolutionary approach and didactic principles of implementation of ecological and evolutionary approach to the teaching of natural sciences (didactic conditions, principles and laws) are developed and scientifically substantiated which is visualized in a didactic model of teaching natural science on the basis of ecological and evolutionary approach. The technology of teaching biology based on ecological and evolutionary approach is developed. Results of pedagogical experiment proved the effectiveness of the technology of teaching biology on the basis of ecological and evolutionary approach and the conception and implementation of teaching principles of ecological and evolutionary approach to the teaching of natural sciences embodied in it.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвівuk_UA
dc.subjectмодернізація змісту освітиuk_UA
dc.subjectінноваційні підходи до навчанняuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectеколого-еволюційний підхідuk_UA
dc.titleУпровадження інноваційних підходів до навчання - шлях модернізації змісту освітиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc373.013.016-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної культури та спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибалко_стаття.PDFНаукова стаття331.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.