Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1418
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибалко, Л.М. | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-23T11:23:09Z | - |
dc.date.available | 2017-02-23T11:23:09Z | - |
dc.date.issued | 2015-07-02 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1418 | - |
dc.description | Рибалко Л.М. Дидактичні основи навчання природничих предметів на засадах еколого-еволюційного підходу в загальноосвітніх навчальних закладах / Л.М. Рибалко / Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук за спеціальністю 13.00.09 - теорія навчання. - К. : Пед. думка, 2015. - 40 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.09 – теорія навчання. – Інститут педагогіки НАПН України, Київ, 2015. У дисертації відображено результати наукового дослідження проблеми навчання природничих предметів на засадах еколого-еволюційного підходу в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито сутність та зміст поняття «еколого-еволюційний підхід», виявлено та обгрунтовано концептуальні ідеї еколого- еволюційного підходу (ідею еволюції й ідею екоцентризму). Схарактеризовано особливості еколого-еволюційного підходу до навчання природничих предметів, розкрито його методологічні принципи та світоглядний аспект шкільної природничо-наукової освіти в контексті еколого-еволюційного підходу. Науково обгрунтовано дидактичні основи реалізації еколого-еволюційного підходу в навчанні природничих предметів (концепцію, дидактичні умови, принципи та закономірності навчання), які візуалізовано у дидактичній моделі організації навчання природничих предметів на засадах еколого-еволюційного підходу. Розроблено та експериментально перевірено технологію навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу, яка втілює науково обгрунтовані дидактичні основи реалізації еколого-еволюційного підходу в навчанні природничих предметів в практику шкільного навчання біології. Схарактризовано розроблену систему навчально-методичного забезпечення з біології, що включає: підручники з біології для 6 та 8–11 класів, навчальні посібники з біології для учнів 7-10 класів, методичний посібник для вчителів, довідник для учнів, в змісті яких втілено ідеї еколого-еволюційного підходу. Результати педагогічного експерименту довели ефективність розроблених дидактичних основ реалізації еколого-еволюційного підходу в навчанні природничих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, доцільність використання еколого-еволюційного підходу в шкільній практиці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтава | uk_UA |
dc.subject | еколого-еволюційний підхід | uk_UA |
dc.subject | навчання природничих предметів | uk_UA |
dc.subject | дидактичні засади | uk_UA |
dc.subject | природничо-наукова освіта | uk_UA |
dc.title | Дидактичні основи навчання природничих предметів на засадах еколого-еволюційного підходу | uk_UA |
dc.type | Автореферати дисертацій та дисертації | uk_UA |
dc.identifier.udc | УДК 373.013.016:502/504 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної культури та спорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref-Rybalko.pdf | Автореферат дисертації | 1.22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.